Corkstraat 46, 3047AC, Rotterdam 010 226 11 07
ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE

ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE

De beste manier om uw website beter vindbaar te maken in Google is Zoekmachine Optimalisatie of Search Engine Optimalisation (SEO). Ruim 70% van alle bezoekers richting je website komt via Google.


Via tools kunnen wij precies de SEO status van uw website controleren en met die resultaten uw website optimaliseren voor de beste vindbaarheid.
De juiste zoekmachine optimalisatie voor uw website


Vroeger werden er websites gebouwd met puur de functionaliteit om te informeren, tegenwoordig is het heel erg belangrijk dat u via uw website klanten werft. Daarbij is het belangrijkste dat uw toekomstige klanten u weten te vinden! Wij bij dvo reclame maken voor elke website of webshop een uniek Zoekmachine Optimalisatie Plan om zo de beste vindbaarheid in Google te creëren. Zoekmachine optimalisatie is een voortdurend proces, daarom hebben alle klanten bij dvo reclame ook een SEO Abonnement.


Beter gevonden worden door SEO


Wilt u beter gevonden worden? Wilt u meer klanten naar uw website halen? Dat kan! Met de Zoekmachine Optimalisatie Abonnementen van dvo reclame. Wij maken samen met u een plan van aanpak om uw website of webshop beter vindbaar te maken in Google. Voor elke klant, groot of klein is er een plan op maat.


Het verschil in de pakketten zit zich vooral in content building, simpel gezegd het schrijven en maken van teksten zodat er meer informatie op uw website komt, waardoor u beter vindbaar bent. Des de meer onderwerpen u natuurlijk op uw website behandelt des de vaker de kans is dat u omhoog komt in de zoekrsesultaten. Wij zorgen er dan voor met de juiste technische optimalisatie dat u hoger in Google komt.


U kunt SEO ook beter combineren met SEA, dat zijn de betaalde advertenties van Google vroeger Google Adwords genoemd. Hierbij bepaalt u een budget naast de normale optimalisatie die u wilt besteden aan betaalde advetenties in Google.


Heeft u interesse of wilt u meer weten? Wij adviseren u graag! Neem contact ons met ons reclamebureau in Rotterdam.


Hieronder kunt u een keuze maken uit onze SEO Paketten


Tags: Zoekmachine optimalisatie

 

125
Basic

Eigen Google Analytics overzicht Onderhoud Google Search Console Meta tags optimalisatie Woorddichthed optimalisatie Technische optimalisatie

225
Expert

Eigen Google Analytics overzicht Onderhoud Google Search Console Meta tags optimalisatie Woorddichthed optimalisatie Technische optimalisatie Backlink building Content optimalisatie

375
Professional

Alles van expert Meta tags content invulling Keywoorddichtheid en keyphrase introductie Technische optimalisatie Afbeelding alt optimalisatie Unieke seo invulling pagina's Content optimalisatie huidige content Maandelijkse resultaten bepreking

Alle genoemde prijzen hierboven zijn maandelijkse prijzen ex btw op minimale afname van 1 jaar

Beoordelingsfactor

Het is onduidelijk hoe zoekmachines zoals Google precies hun ranking in zoekresultaten (SERP) bepalen. Het is echter duidelijk dat dit, in ieder geval grotendeels, automatisch gebeurt met behulp van zoekrangschikkingsfactoren, waarbij aan elke factor een gewicht wordt toegekend.[1] Veel SEO-experts hebben geprobeerd al deze factoren op belangrijkheid te rangschikken. In 1997 ontdekten zoekmachines dat webmasters het moeilijk hadden om goed te scoren in organische zoekresultaten.[2] Oudere zoekmachines, zoals Infoseek, hebben hun algoritmen aangepast om te voorkomen dat webmasters de resultaten manipuleren.[3] Vanwege de hoge marketingwaarde van gerichte zoekresultaten bestaat het risico van een vijandige relatie tussen zoekmachines en aanbieders van zoekmachineoptimalisatie. AIRWeb (Retrieve Competitors on the Web)[4] is in 2005 opgericht om de schade van agressieve webproviders te beperken. In 1998 werd het originele PageRank-algoritme van Google geïntroduceerd,[5] later onder de vlag van Stanford University, waar Google-oprichters Larry Page en Sergey Brin op dat moment aan hun zoekmachine werkten. In 2018 heeft Google 654.680 tests uitgevoerd en 3.234 algoritmewijzigingen aangebracht.[6] Het algoritme van Google verandert dagelijks. De meeste algoritmewijzigingen worden niet gepubliceerd door Google, maar veel algoritmewijzigingen worden bijgehouden door verschillende websites. De zoekresultaten van Google zijn tegenwoordig steeds meer gebruikersgericht en verschillen vooral per regio oftewel lokale SEO. Dit heeft het voor kleine bedrijven gemakkelijker gemaakt om in hun omgeving te vinden. Daarnaast lijken het verkrijgen van vertrouwen en impliciete relaties een belangrijke rol te spelen bij het bepalen van rankings. De recente Core-updates van Google laten echter zien dat RankBrain steeds belangrijker wordt bij het opbouwen van resultaten.

Enkele van de technische rankingfactoren zijn:

Laad snelheid. De laadsnelheid van websites is een factor in het rankingalgoritme van Google.[7] Het doel van Google is om gebruikers snel van relevante pagina’s te voorzien. Wanneer een website traag laadt en ze via Google vinden, associëren gebruikers dit al snel met het gebruiksgemak van Google en de kwaliteit van de zoekresultaten. Een snelle laadplaats heeft dus een voordeel ten opzichte van langzame laadplaatsen. Verder zorgt een trage website voor een slechte gebruikerservaring en zullen bezoekers de site snel met lege handen verlaten. Dit verhoogt het bouncepercentage en beïnvloedt dus de positie.

 

Indexeren. Voordat een pagina in de zoekresultaten van Google verschijnt, moet deze eerst in hun database worden opgenomen. Dit proces wordt indexering genoemd. De duur van dit proces kan variëren van enkele dagen tot enkele maanden, afhankelijk van de grootte van de site, de kwaliteit van de (nieuwe) inhoud en eventuele opdrachten die aan de crawler worden doorgegeven.

 

Technische fouten (bugs) hebben ook invloed op de volgorde van zoekresultaten van een pagina: een bug heeft een negatief effect op rankings. Dit zijn de meest voorkomende fouten:Er wordt een 404-pagina weergegeven wanneer een pagina niet meer bestaat. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer een nieuwe webpagina wordt aangeboden, maar de pagina’s nog niet zijn omgeleid. Het kan ook te wijten zijn aan een typefout in een link op de pagina.
• 301- en 302-berichten (ook wel omleidingen genoemd) geven beide aan dat een pagina naar een andere URL is verplaatst. Het verschil tussen de twee is dat 302 een tijdelijke verhuizing aangeeft en 301 een permanente verhuizing. Bij 302 blijft de oorspronkelijke URL behouden. Een 301 daarentegen verwijdert de oorspronkelijke locatie uit de index en vervangt deze door de nieuwe URL. Het grootste voordeel naast gebruiksgemak voor bezoekers is het doorverwijzen naar een nieuwe pagina.
• Fout 500 is een probleem aan de serverzijde en zou daar ook moeten worden opgelost.
• Code 200 geeft aan dat de bestaande pagina en de inhoud ervan kunnen worden geïndexeerd onder deze URL.

Dubbele inhoud. Dubbele inhoud treedt op wanneer twee of meer pagina’s dezelfde of vergelijkbare inhoud hebben. Dit creëert interne concurrentie die voorkomt dat zoekmachines de juiste rankingwaarde bepalen.

Veiligheid . Een website beveiligd met HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Security). Dit beschermt de integriteit en veiligheid van gebruikersgegevens. Zoekmachines waarderen deze bescherming, waardoor deze sites hoger scoren dan sites zonder beveiliging.

×

Klik hieronder op onze support medewerkers om de chat te starten

× Hoe kunnen we je helpen?